Levering og retur
Det tilkommer ingen moms eller tollgebyr når du handler hos oss.
Vi har et norsk VOEC registreringsnummer og din moms er inkludert i prisen du ser oppgitt i butikken vår og vi betaler den til den norske stat. Beløpet som er oppgitt når du legger inn bestillingen er beløpet du betaler totalt.
Fraktkostnad
PostNord / DHL Pris: 70 NOK
Gratis frakt gjelder ved kjøp over 3000 NOK.
Pakkene er godt pakket og sikret mot skade. Forsendelsen din leveres vanligvis med PostNord eller DHL. Vi velger den frakten som passer best for dine kjøpte varer. Normal leveringstid er 5-10 hverdager. Du får beskjed via sms eller e-post om at varen er levert inn til transportøren.
Angrerett - bytte og retur
Normal angrerett er i henhold til fjernhandelsloven 14 dager fra varen kom. Alle typer angrerett forutsetter at produktet ikke brukes, og at det returneres i uskadd stand med alle tagger intakte og ubrutt. Vi refunderer kjøpesummen for produktet.
Normalt gjelder ingen returrett på spesialbestilte varer. Vi tilbyr fortsatt 5 dagers åpent kjøp på spesialbestilte varer som er produsert/modifisert etter dine ønsker ( Gjelder imidlertid ikke sløyfebroderi). I løpet av denne tiden har du retur-/bytterett. For spesialbestilte og broderte produkter vil 50 % av ordreverdien bli refundert ved bruk av angreretten. Dette for å dekke restaureringskostnader. Kostnader for returfrakt betales av kunden.
Varer som returneres der det totale kjøpet ikke lenger når grensen for gratis frakt, NOK 3 000, vil faktiske fraktkostnader trekkes fra refusjonen, dog maksimalt NOK 150.
Hvis vesker, plagg etc. er feilpakket, klumpete og må strykes og pakkes om ved retur, trekkes et restaureringsgebyr på NOK 100 fra refusjonen. Siden plaggene våre er ekstremt nøye for hver kunde at de mottar en vare i perfekt stand og pent pakket.
Uavhentede pakker
For ikke-plukkede pakker tar vi et gebyr for frakt, returfrakt og håndtering på NOK 450.
Produktfeil og reklamasjoner
Hvis varen returneres på grunn av en produktdefekt, kontakt oss </ a> så snart du oppdager feilen og returnerer den umiddelbart, ved reklamasjon, er vi selvsagt ansvarlige for returfrakten. Gi oss beskjed om du vil ha en ny vare eller pengene tilbake. Kreditt skjer via Klarna. Alle returnerte varer må være ubrukte, i eventuell originalemballasje og med originale merker/lapper i original stand og ubrutt for å bli godkjent. Skulle det være en defekt i produktet du kjøpte, vennligst kontakt oss via vår kontaktside eller e-post: Sales@graceofsweden.com
Registrering
Alle former for retur må forhåndsregistreres online hos oss før de sendes. Du registrerer deg ved å logge inn på kontoen din, eller opprette en konto med samme e-post som du brukte ved bestilling. Finn din bestilling under "Mine bestillinger" og klikk på den. Rull ned og du vil se returvarslingen. Du merker og setter nummeret og skriver evt. kommenter om du ønsker å bytte, klage eller returnere. Fullfør registreringen. Etter at du har gjort det, venter du på en returgodkjenning og når den e-posten kommer, skriver du ut returseddelen på kontoen din og legger den ved forsendelsen. Dette er spesielt viktig ved retur fra Norge slik at du ikke får unødvendige tollbehandlingsgebyrer dersom du sender varen tilbake på feil måte.
Returer, bytte og klager sendes til:
Designcompaniet AB / Grace of Sweden
att: Kristina Olofsson
Lillro 111
855 91 Sundsvall
SWEDEN
.