Kjøps- og leveringsbetingelser for Grace of Sweden


Det tilkommer ingen moms eller tollgebyr når du handler hos oss.

Vi har et norsk VOEC registreringsnummer og din moms er inkludert i prisen du ser oppgitt i butikken vår og vi betaler den til den norske stat. Beløpet som er oppgitt når du legger inn bestillingen er beløpet du betaler totalt.

Fraktkostnad

PostNord / DHL Pris: ca 70 NOK (Vi står for ca. 50 % av den faktiske fraktkostnaden.)
Gratis frakt gjelder ved kjøp over NOK 3000.


Leverings- og leveringstider

Pakkene er godt pakket og sikret mot skader. Forsendelsen din leveres vanligvis med PostNord fraktbrev eller DHL. Vi velger frakten som passer best for dine kjøpte varer.

De fleste modellene er klare for umiddelbar levering. Bestillinger som er ferdiglagde som lager sendes innen 1-2 virkedager.

Bestillinger som inkluderer broderi vil bli sendt innen 2–5 dager.

Studiosydde dåpskjoler, dette gjelder vanligvis kjoler i prisklassen over 2500 NOK, kan kreve inntil 10 dagers produksjonstid da de er sydd opp etter kundens ønske. (+ leveringstid.) Da vi ikke har disse modellene ferdige på vårt lager, men syr når vi mottar din bestilling.

Leveringstiden: frakttid kan ta 5-10 dager.

Ved akutt levering, kontakt oss på e-post, så vil vi gjøre vårt beste for å ordne det og gi deg forskjellige fraktalternativer.

Du vil bli varslet via tekstmelding eller e-post om at varen er levert inn til transportøren. Du vil motta en melding om å hente pakken din hos en PostNord-representant. DHL hentes på DHLs utleveringssted Service Point. Eventuelle transportskader skal meldes umiddelbart ved henting. Skaden skal dokumenteres og fotograferes.

Lær mer om Frakt og levering

Betaling

Du betaler via bank/kredittkort, direktebetaling, faktura eller delbetaling. Vi bruker Klarna Checkout for alle transaksjoner med SSL og maksimal sikkerhet. Ingen kostnader for fakturagebyr eller andre betalingsgebyrer tilkommer i kassen når du bruker Klarna Checkout hos oss. Du kan hvis du vil betale på 2 måneder til en kostnad på ca: 25 NOK. Les mer om dette under Klarna betalingsbetingelser nedenfor.

Les mer om: Slett betalingsvilkår

Angrerett, bytte, klage og retur

Normal angrerett er i henhold til fjernhandelsloven 14 dager fra varen kom. Alle typer angrerett forutsetter at produktet ikke brukes, og at det returneres i uskadd stand med alle tagger intakte og ubrutt. Vi refunderer kjøpesummen for produktet.

Normalt gjelder ingen returrett på spesialbestilte varer. Vi tilbyr fortsatt 3 dagers åpent kjøp på spesialbestilte varer som er produsert/modifisert etter dine ønsker. I løpet av denne tiden har du retur-/bytterett. For spesialbestilte og broderte produkter vil 50 % av ordreverdien bli refundert ved bruk av angreretten. Dette for å dekke restaureringskostnader. Kostnader for returfrakt betales av kunden.

Varer som returneres der det totale kjøpet ikke lenger når grensen for gratis frakt, NOK 3 000, vil faktiske fraktkostnader trekkes fra refusjonen, dog maksimalt SEK 150 NOK.

Hvis vesker, plagg etc. er feilpakket, klumpete og må strykes og pakkes om ved retur, trekkes et restaureringsgebyr på NOK 100 fra refusjonen. Siden plaggene våre er ekstremt nøye for hver kunde at de mottar en vare i perfekt stand og pent pakket.

Les mer om ANGRERETT, ENDRING OG KLAGE 

Vilkår for broderitjeneste for kundeeide produkter

Hvis du har din egen kjole og kun ønsker å kjøpe broderi så det går bra hvis kjolen ikke er veldig gammel og skjør. Det er alltid en risiko for at det skjer en ulykke med en broderimaskin, for eksempel kan det komme oljesprut eller maskinen setter seg fast og lager hull. Med våre egne kjoler er dette ikke noe problem. Men hvis det skulle skje med kjolen din slik at den ikke kan restaureres, vil vi erstatte deg med en valgfri modell av våre kjoler i Tradition-serien. Bestill broderiet ditt her og send oss ​​kjolen din.

Uavhentede pakker

For ikke-plukkede pakker tar vi et gebyr for frakt, returfrakt og håndtering på NOK 400.

Hvem kan handle?

Du må være 18 år og eldre for å bestille. Designcompaniet AB har alltid rett til å nekte å behandle en bestilling uten ytterligere forklaring (f.eks. ved mistanke om forsøk på svindel, ekstremt store bestillinger eller ved begrunnet mistanke om at kunden ikke vil oppfylle gjeldende betalingsbetingelser.)


Aksjefeil

I tilfelle et produkt ikke er på lager, forbeholder vi oss retten til å kansellere det eller deler av det, forutsatt at produktet ikke kan kjøpes innen rimelig tid. Ved kansellering av en ordre vil eventuell betaling bli returnert til kunden. Vi prøver å holde nettbutikken vår godt oppdatert, men ved mange bestillinger samme dag kan det skje at en vare går tom før den er registrert i butikken.

Reservasjoner

Vi kan ikke garantere at alle bilder nøyaktig gjenspeiler de faktiske fargene eller størrelsen på produktene. Dette avhenger av hvilken datamaskin, skjerminnstillinger osv. du har. Vi tar forbehold om eventuelle feilbeskrivelser i produkttekster og mål. Vi jobber imidlertid kontinuerlig for å holde disse så gode og nøyaktige som mulig. Følg alltid pleierådene du finner på nett hos oss, for produktene du har kjøpt.
For hygieneprodukter som øredobber gjelder ingen bytterett på grunn av smittefare.

Sikkerhet & amp; Personvern

Vi bruker SSL (Secure Socket Layer) som betyr at alle bestillinger er kryptert, dvs. helt sikker. Grace of Sweden avslører aldri din personlige informasjon eller e-postadresse til tredjeparter. Dette med mindre det foreligger særlige grunner som f.eks anmodning fra politi, påtalemyndighet eller myndighet ber om opplysningene. I følge PUL (personopplysningsloven) har du rett til å motta informasjonen vi har registrert om deg. Dersom du anser opplysningene som uriktige eller irrelevante, kan du be om retting eller fjerning fra vårt kunderegister. Kontakt vår kundeservice i dette tilfellet.


Videresalg og tredjepartshandel

Varene våre kan ikke videreselges til kommersielle formål, uten at forhandleren er lisensiert og har en avtale med oss. Det samme gjelder utleie av våre varer eller andre kommersielle formål. Kirker kan låne ut kjoler de har kjøpt av oss.

Hvis du ønsker å bli forhandler for Grace Of Sweden, send oss ​​en e-post: sales@graceofsweden.com